samedi 20 août 2016

Password change for your Yahoo account

YAHOO
Hi jc.bisoux,
The password for your Yahoo account, j******ux, was recently changed.
If you made this change, you're all set.

If not, please take these steps to secure your account:
  1. Click here to recover your account.

  2. Visit your Account Information page to review your account recovery data on file.

Thanks,
Yahoo
Replies sent to this email address cannot be answered. For additional help, please visit our Help Pages.

5 commentaires:

  1. J’adore vraiment ce que vous faites, bravo !!! Merci bien de partager avec nous cet article .

    telephone gay

    RépondreSupprimer
  2. Bravo ! Votre blog est l'un des meilleurs que j'ai vu !
    voyance gratuite en ligne par mail

    RépondreSupprimer
  3. J’adore vraiment ce que vous faites, bravo !!!


    voyance gratuite mail

    RépondreSupprimer
  4. Cet article a pour moi une réelle vocation à remonter les réactions de la vraie vie, et je suis servi
    voyance gratuite en ligne par email

    RépondreSupprimer